lørdag 2. januar 2016

Spinne året 2015 og ønsker for 2016

Et år har jeg lagt bak meg, med masse spinning. Det har blitt noen nøster og noen kilo med fiber. Har fått en velfylt lager av selvspunnet garn og fiber som venter på tur. 26 prosjekter ble fullført, noen av disse er 100g/4oz prosjekt, andre er større. Det største jeg fullførte var 600g med naturlig corridale.


Et lite utvalg av mine mange nye nøster. Men jeg har også klart å stikke litt med mine skatter, ni prosjekter har gått av pinnene også.


Mest sokker, men det har også blitt tre sjal. Et av sjalene er gitt bort, og to av sokkene er min sønn den heldige eier av.

I år håper jeg å få strikket enda mer med mitt egent garn, så ikke lageret inn vokser like nye som i fjor. Har også et ønske om å spinne opp mer fiber en jeg tilfører til lageret... Det bør jo være overkommelig... Håper jeg.

Et annet mål, er å spinne og strikke to store prosjekter, to jakker, samt lage en jakke av corridalen jeg spant i julen. Jeg er så smått igang med garn til første jakke, og har planer for nr to. Håper også at mer kan bli til topper eller gaver, enten i form av nøste i seg selv, eller ferdigstrikket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar